Några snabba ord






1: Medan Amelia tog sin förmiddagslur innan rytmiken i torsdags avnjöt jag Karlstads charm.
2: Igår provade att jag att göra texmex från grunden. Tidskrävande? Ja, men jädrar så mycket godare än färdiga burkar och kryddblandningar.
3: Jordgubbsmössan satt som ett smäck i kön in till dagens loppisrunda.
4: I kön på väg ut från loppisen fick Amelia dela vagn och lite mellanmål med kompisen Vilda. Så smidigt att två små barn kan samsas om utrymmet.
5: Chill-Sara fick avnjuta både lunch och kaffe i lugn och ro. Detta medan jag jagade (ja, jagade!) Amelia som tyckte det var hur roligt som helst att springa ifrån mig (ungen tjöt av skratt och glädje när hon såg mig komma springande) och följa storkompisen Amanda i hasorna. Min lunch avnjöts i ett kaos med andra ord - och med en ganska övertrött tjej samt två underbara vänner. 

Kommentera här: